Adalet Bakanlığı Personel Genel Müdürüne Uygulamadaki Sorunlar İletildi

Haksen ve Büro Hak-Sen Genel Başkanı Ayhan Çivi, Adalet Bakanlığı Personel Genel Müdürü sayın Muharrem Ürgüp'ü ziyaret ederek, uygulamadaki sorunları görüştü.

Görüşmeye, Büro Hak-Sen Genel Teşkilatlandırma Sekreteri Cevdet Telefoncu, Büro Hak-Sen Adalet Şube Başkanı Yaşar Temiz ve Ankara 1 Nolu Mali Sekreteri Ali Erbektaş katıldılar.

Görüşmede Haksen Genel Başkanı Ayhan Çivi özetle ;

1- Adalet Bakanlığı Personeli Görevde Yükselme Sınav duyurusunun ne zaman yapılacağı,

2- Görevde yükselme sınavında başarılı olacak personelin atamalarında sadece kendi komisyonlarındaki boş kadrolara değil Bakanlık teşkilatında tüm komisyonlardaki boş kadrolara tercih hakkı verilmesi,

3- Mübaşirlerin Genel İdari Hizmetler Sınıfına alınması,

4- Mübaşirler için yeniden tasarlanan üniformaların sakıncaları,

5- Ağır iş yükü altında çalışan tüm personeli kapsayacak şekilde Fazla Çalışma Ücreti ödenmesine ilişkin genelgenin yeniden düzenlenmesi,

6- Zabıt Katibi ihtiyacının öncelikle kurum içinden görevde yükselme yoluyla karşılanması,

7- 657 sayılı Yasanın 4/C maddesine göre çalışan personele Adalet Kart verilmesi için gerekli duyurunun bir an evvel yapılması,

8- Veznedar kadrosunda görev yapan personelin yan ödeme puanının arttırılması,

9-Üç büyükşehirde görev yapan personele verilen ulaşım kartlarını çeşitli nedenlerle kullanamayan personel ile birden çok vasıta değiştirerek mesaiye gelen personelin mağduriyetinin giderilmesi,

10-Ankara Batı Adliyesine Doktor ve Ambulans tahsis edilmesi,
konularını gündeme getirmiştir.

Adalet Bakanlığı Personel Genel Müdürü sayın Muharrem Ürgüp gündeme getirilen konulara ilişkin;

1- Görevde Yükselme Sınavına ilişkin çalışmaların tamamlandığını ve sınav duyurusunun bir hafta içinde yapılacağını,

2-Sınavda başarılı olacak personelin Bakanlığa bağlı tüm komisyonlardaki boş kadroları tercihine ilişkin yönetmelik değişikliği yapılması gerektiği, bu konunun olumlu ve olumsuz yanlarının değerlendirileceği ,

3- Mübaşirlerin Genel İdari Hizmetlere alınması konusunun sürekli olarak gündeme geldiğini, bu konuda Yasal düzenlemeye ihtiyaç olduğu,

4- Yeniden tasarlanan Mübaşir üniformaları konusundaki kaygılarımızı değerlendireceklerini,

5-Fazla Çalışma Ücretine ilişkin genelgenin 6 aylığına çıkarıldığını, uygulamadaki sıkıntıları tespit ederek yeniden değerlendirileceğini,

6- Zabıt Katibi ihtiyacının öncelikle kurum içinden karşılanması konusunu değerlendireceklerini,

7- 657 sayılı Yasanın 4/C maddesine göre çalışan bakanlık personeline Adalet Kart verilmesinin mümkün olacağını,

8-Veznedarların yan ödeme puanının yükseltilmesi konusunun inceleyeceklerini,

9- Diğer hususların başka birimlerin yetki alanına girmesi nedeniyle konunun iletileceği ,

ifade edilmiştir.


Eklenme : 07 Mayıs 2015

Bu habere ekli dosya bulunmamaktadır

Facebook'ta Paylaş
Adres : GMK Bulvarı 40/2 Kat 2 Maltepe / ANKARA - Telefon : (0312) 229 03 25 - ( - Faks : (0312) 229 03 26